تولدم مبارك

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

تولدم مبارك

 

چی شد سیگاری شدی؟
 

 
یه شبــ بارون میومــد تنهــا بودمــ
 

 

 
چی شد ترک کردی؟
 

 
یه شب بارون میومد دیگه تنها نبودم
 

 

 
چی شد سیگار رو شروع کردی والکلی شدی؟
 

 
یه شب بارون میومد دوباره تنها شدم
 

 

 
چی شد آوردنت اینجا بستریت کردن؟
 

 
یه شبــــ بارون میومد تنهـــا بودم اونو دیدمـــ
 

 
.
 
.
 

 
.
 
.
 

 
.
 

 
.
 

 
.
 
.
 

 
.
 
.
 

ولی اون دیگه تنها نبودش
 

 

 

 

"تولدت مبارک" چه حرف خنده داری

چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری

عجب شبیه امشب، داره می سوزه چشمام

دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام

واسه چی زنده باشم جشن چیو بگیرم

من امشبو نمیخوام دلم می خواد بمیرم

تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم

هوای خونه دلگیره تورو اینجا نمی بینم

تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم

تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم

 

هیچکی خبر نداره چقدر هواتو کردم

چقدر دلم میخواد تو باشی "دورت بگردم"

هیچکی خبر نداره دارم به زور می خندم

نمیدونن چرا من چشمامو هی می بندم

چشمامو من می بندم تا منتظر بشینم

شاید تو این سیاهی بازم تورو ببینم

تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم

هوای خونه دلگیره تورو اینجا نمی بینم

تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم

تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم

 

 

 

 

نه باورم نميشه كه تو منو از ياد ببري

تولدم شد بي وفا از تو نيومد خبري

خدا

به من بگو چرا ، خوشی به من نیومده

-----

يه چار ديواري سوت و كور

يه خونه ي غرق سكوت

امشب تولد منه

شمعاي رفتن تو

فوووووت

...

..

.



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت16:50---6 شهريور 1391
دیشب که نمیدانستم برای کدام یک ازدردهایم گریه کنم کلی خندیدم...

سارا
ساعت10:17---18 مرداد 1391
این روزهــــــــا به هر کیــــــ میرسیـــــــــم شمـــــــاره تعارفـــــــــ ــ می کــــــند انگـــــــــار سیگار اســـــــــت چون در جوابشـــــــــــ میگویــــــــم اهلش نیســـــــــــتم"

ramin
ساعت1:27---17 مرداد 1391

حرفـــــهایی هستـنــــــد از جنــــسِ شیـــــشه….؛
زود میشکنند؛
اما ناجور می بُرند….



من فقط به خاطر ابراز احساسات اینرا نوشته ام دوستتون دارم


ساناز
ساعت13:39---15 مرداد 1391
صدای یک پرواز..
فرود یک فرشته..
اغاز یا معراج..
و شروع یک زندگی..
تولدت مبارک داداشم ایشالا همیشه شاد و خوشبخت باشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,ساعت 11:15 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |